Sista semesterveckan...

....har startat! Jag tog en lugn morgon eftersom jag sov som en kratta i natt...ångest över det mesta...! Klev upp vid 06:00 och somnade en stund framför TVn..! Snickar - Kalle kom vid 08:30 för att hjälpa PK att fixa innertaket i garaget...jag slöade en stund till..,sen satte jag handen i målarpytsen och målade utsidan på altanen...det jag kunde! Fina Annsi kom på eftermiddagen och hjälpte mej att måla! Tack för det! 💕🙏
Har skjutsat grannen på affären och sen fixar en god middag! Nu sitter vi åter på vår inglasade altan och njuter av den svala sommarkvällen! I morgon säker dom regnet kommer....som ska hålla i sig i över en vecka...ma får fäll si...! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0