Rensa i röran..!

I dag efter jobbet åkte jag runt med varor till kunder i Östersund och så var jag till revisorn med kompletteringar till årsredovisningen. Sen körde Pelle och jag ett helt lass med prylar till Kupan Röda korset. Alla mima böcker åkte och flera kassar med filmer plus en hel del annat som vi inte behöver längre. Gjorde en fiskgratäng när jag kom hem...dom ingen orkade äta eftersom lunchen var så mycket. Skulle gå å lägga mej men somnade i soffan...som vanligt. Kom ändå i säng före midnatt ovh somnade snabbt..! Vaknade av att telefonen ringde vid 01:40...en son i nöd som behövde prata av sig.....han började samtalet med: Vad gör du..? Älskade ungar....! 😊 Svårt att somna om sedan då...! Trött i morse så det blev ingen morgonpromenad..! Ikväll bror det AW med dom bästa...önskade bara att vädret var bättre så bi kinde sitta ute i Teaterträdgården...men det är regn å 8 grader varmt...snart är vi inne i juli...! Idag är det sista dagen innansemester. Ska bli riktigt skönt!  



Kommentarer
Postat av: Marina

Men kolla! Blå himmel och solsken - du ska se att det blir Trägårn ändå..:)

2015-06-26 @ 15:15:25
Postat av: Lena

Det blev ute...fast med infra, mycket kläder och extra filtar på. :)

2015-06-26 @ 22:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0