Tisdag å onsdag...!

Igår var jag värdinna på ett lunchmöte som Företagarna Östrersund höll tillsammans med Länsförsäkringar Fastighetsförmedling...Det kom över 20 gäster...och Christins på LFFF höll ett inspirerande och informativt föredrag om fastighetsmarknaden i Jämtland och gav lite tips om hur man ska förhålla sig vid en budgivning. I går kväll blev det en promenad och så planterade jag äntligen mina plant som stått i små krukor i 3 veckor....nu väntar vi bara på sommar ovh värme oxå! Idag får vi besök av leverantörer från Finland och USA....sitter just nu på flyget och väntar att dom ska komma...blir spännande att visa våra nya lokaler..! Ikväll ska jag vara volontär på Katthemmet och så ska jag försöka få in alla glasen i min numera tomma bokhylla! 










Kommentarer
Postat av: Marina

Vilken snygg värdinna! ;o)

2015-06-17 @ 14:21:50
Postat av: Maggan

Fullt ös, medvetslös!

2015-06-17 @ 20:06:16
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0