Lediga dagar!

Vi är lediga min man å jag..denna klämfredag....! Skönt även om vi har fullt upp...vi fixar med huset. Sånt dom inte blivit gjort. Lister å färg å trösklar å sånt smått å gott...! Vi funderar faktiskt på att  sälja huset på Kallkällvägen...! Har hittat ett radhus i Lit...som ligger vid Indalsälven...med egen brygga å fantastisk läge..! Det är 4 rum å kök och helt nyrenoverat..veranda och inglasad balkong...å tre minuters gångväg på jobbet!  Vi har inte bjudit något ännu...men ska göra det till veckan..! Träff med mäklaren ang. att sälja vårt hus nu till veckan...! Det blir jätte konstigt att lämna KallkäIvägen...vi har bott här i över 20 år..! I går var jag till Lena på fruntimmersmiddag...mysigt å gott å trevligt..! Jag cyklade dit och sen var Nils snäll och hämtade mej..!











Kommentarer
Postat av: Marina

Efter 34 år på Frösön (-3,5 i Torvalla ) känns det att lämna ön.. Fördelen att bo i stan dock är att vi får Frösön som utsikt :) ❤️

2015-05-15 @ 22:08:08
Postat av: Marina

Var in på Hemnet och kollade på huset i Lit. Vilket fantastiskt läge! Kanonfint!

2015-05-16 @ 08:38:29
Postat av: Anonym

Superfint ju!

2015-05-17 @ 13:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0