Regn å snö...!

Igår kväll blev det hänga i husvagnen... en bra film på TVn och sen sov jag å Alice ute i vagnen..Vaknade i morse redan klockan 6...,det snöade...! Jäkla skit väder..! Och i dag hade vi städdag med villaföreningen...,kratta å fixa i lekparken och grilla korv...samvaro på hög nivå...kul att träffa både nya å gamla grannar ..meeeen fasen så kallt det var idag..! Jag stod för korvgrillningen å bjöd på värmande kaffe. Arga tanten dök upp...hon sa inte ett enda ord till mej....talade bara om att hon redan städat och inte tänkte vara med idag...ändå var hon där...! Jag fattar inte vad jag gjort henne...? Hon tycker verkligen inte om mej....å alla kan ju inte älska alla här i världen...! Efter två timmar i lekparken så frös jag rumpan av mej å gick hem! Marielle och Nils kom å surrade bort en timma....dom är kanon bra på sånt...spontana besök! I Love it! Sven å Lena var hit en sväng oxå....Kuuul! Å skitvädret fortsätter..! 

Alice myser med oss i husvagnen! 

Städdag i Eriksund! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0