Det är mycket nu...!

Nu har vi flyttat till Lit! Idag gick flyttlasset och jag har haft panik sen jag vaknade i morse. Har inte kunnat svara vettigt på en enda fråga...Tur att nån annan tog över och styrelse upp..! Igår var jag bortbjuden till en vän på middag...inte så populärt att jag tog Time off och rymde från pack å flytt..! Men jag blev inte borta länge och jag gjorde ett ryck när jag kom hem... och som sagt i morse bar det av till Lit..! Är så tacksam över den hjälp jag/vi fått idag...Sven, Eivor, Lena, Nils, Tomas, Kent, Anton och Marielle...Tusen Tack! Vi har fått massor på plats...hela köket är klart...vitrinskåpet med alka glas är klart...matrummet 👍🏻...Det är en hel del kvar att göra på Kallkälkvägen...en del saker är kvar att packa och så ska det städas...hyresgästerna flyttar in i morgon eftermiddag. Så jäkla konstigt att Kallkällvägen är Over and Done...Jätte konstigt! Men på Östersundsvägen 2i i Lit kommer vi att bo och trivas....nu är vi på plats Välkommen hit! ❤️











Kommentarer
Postat av: Marina

Blir så bra det där! Men räkna med nån månad eller ett par innan det känns som hemma... Men så småningom så 👍 puss!

2015-11-28 @ 22:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0