Jag tänkte jag borde å skulle....

Dagarna går fort när man är ensam på kontoret...men det är kul och vi har skoj!  Jag har duktiga medarbetare som tar bra med ansvar..! Idag åkte jag direkt på Katthemnet när jag slutade...Jag och Ansi rensade lådor och matade katter...lite kel och gos blev det oxå.,! Hemma har vi i kväll plockat ur och städat tre av sovrummen som nu är klara. I morgon ska jag frosta av frysen städa kylskåpet och ta badrummet uppe....jag tvättar oxå undan hela tiden för att slippa släpa smutstvätt till Lit....det gäller att hålla undan. Samtidigt packar vi låda på låda med prylar..så snart är vi redo för dagen D...flytten till Lit! 
Fina Tilda

Gosig katt på Katthemmet! 



Kommentarer
Postat av: Marina

Jag har varit ledig idag och är även ledig imorgon - allt för att Adventsstöka :) Nu lite kvällshopping på stan som smygstartar Black Friday :) Kram!

Svar: Härligt! Du är välkommen att hänga med mej till Lit på lördag..å ta emot alla lådor som kommer..! 🙏😊
jamtlandspower

2015-11-26 @ 17:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0