Onsdag å torsdag å fredag...!

Ja men hugaligen vad det går undan..! Jag har haft en tuff vecka och känner mej helt slut! I onsdagskväll var det styrelsemöte med Företagarna, och AW på All Star...Igår stod jag i Företagarnas monter på Företagsmässan ute på Frösö Park. Det var 164 företag som ställde ut igår och jag var där för att erbjuda medlemsskap i Företagarna. Det blev en lång dag...eftersom jag till största delen var själv. Såg du mej på op.se..? Idag har jag gjort löner och renskrivit protokoll..och så har vi fixat i ordning i butiken inför Skotershelg...jag jobbar både lördag å söndag! Vi har ätit god mat och druckit en flaska vin..
Nu Idol! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0