Side dag 6.

Idag blev det en lite längre morgonpromenad...var tvungen att hämta ut lite mer pengar..! Sen bussen till stranden..! Har haft en underbar dag vid havet med  sol å bad å mat å öl...och så en promenad tillbaka till hotellet..! Ikväll har vi firat vår 30-åriga bröllopsdag med god mat och gott vin på restaurang...otroligt lyckat! I morgon ska vi åka hem...å jag tänker slåss om en förmiddag vid poolen med de finska pensionärerna...tänker kliva upp vid 06:30 å boka plats..! 😅 Det gäller att träna på sina positioner...! Tänk vad en vecka går snabbt..! Men jag är är tacksam över att jag jag kan ta ledigt och åka iväg..! 














Kommentarer
Postat av: Marina

Grattis! ....lite så här i förväg! ❤️ Haha...läste om din kamp med de finska pensionärerna.. Heja dig! 😎

2015-10-04 @ 10:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0