TGIF

Jag har ett mycket varierande jobb..! Tar tag i arbetsuppgifter och jobbar där jag behövs...förutom att jag så klart har mitt eget att fixa med. På måndagar å fredagar jobbar inte Marielle eftersom hon har en provanställning på 60%..! Dessa dagar är jag på lager å leveranser och jag älskar det! Det är liksom det jag startade upp med när jag för många år började på Lenko...det blir som att återvända till nån slags start..! OCH så är det otroligt skönt att få lyfta rumpan från kontorsstolen och göra något annat! Ikväll har jag lagat god mat på torskrygg och jordärtskocka..! Tog lite tid men blev jätte gott! Snart ( om nån timma..! ) kommer Lars hem..som jag längtat..! Undrar bara hur mycket jag kommer att se sv honom denna helg...mycket som drar..! 




Kommentarer
Postat av: Marina

Efter en 7 dagars vecka så var sen här fredagen efterlängtad. Jobbat på bibblan i Torvalla då många ur personalen var på "Bokens dag" med Guillou Ingermarsson Salmson mfl. Ikväll hade vi även personalfest - kul så länge aktiviteterna pågår - sen segt som attan. Tog ett glas vitt i baren på Dalwhinnies innan jag gick hem. Nu lite VH-1 innan sängen 😴❤️

2015-10-09 @ 23:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0