Mitt i veckan....igen...

....och funderingar över vad jag gör av mina dagar...! I
går var det dax för en lunch med Företagarna....så i snömodd å skitväder tog jag mej på sommardäck in till stan. Värd för gårdagens lunch var IT-Leverantören och jag var där som representat för Företagarna/styrelsen. Det var en mycket bra lunch! Sen hade jag tid för att fixa naglarna och så blev det någon till timma med jobb. Kvällen snorade jag mej igenom under filten i soffan. Idag har jag gjort ett ryck på leveransavdelningen och så hade jag bokföringsbyrån på plats. Åkte ännu en gång till stan i snömodden för en föreläsning med Sonia Elvstål "Mot alla ods". Jag var inbjuden av min vän Maria som är med i det kvinnliga nätverket Qleader.  Det var en mycket bra föreläsning om vikten av att sätta mål och att ingenting är omöjligt med rätt inställning till de dörrar som faktiskt är öppna i stället för att slå in de dörrar som år stängda. Sonia var tvungen att amputera ett ben efter en motorcykelolycka...hon lever nu ett bättre liv än innan olyckan...och jag klagar över mina onda höfter utan att göra något åt det...! 
Det tål att fundera på..! 







Kommentarer
Postat av: margaretha munther

Du borde ta tag i det där med dina höfter. Tänk om det tar lika lång tid för dig som för mig att få hjälp😘❤️

Svar: Det är just det jag är rädd att det kommer att göra..ta tid menar jag!
jamtlandspower

2016-04-27 @ 20:27:54
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0