Från det ena till det andra...

....som vanligt..! Inte en lugn stund tycks det bli..! Jag var ledig igår...var jag till frissan från morgonen...Carina fixade till min kalufs och mina gråa hår. Sen gjorde jag några jobb ärenden...fikade med mig själv på Torgbrinken...åkte runt på loppisar...handlade mat...Sen hämtade jag Eivor och Sewe för en middag hemma hos oss. Vi hade en mycket trevlig kväll! Idsg åkte jag direkt från jobbet till Katthemmet för några timmars volontär jobb..Kom hem kl.20:00. Nu har jag packat inför morgondagens resa till 50-års fest hos syrran i Hållen...Jobbar till 14 i morgon...sen far vi...Emil, jag och Pelle..Grannen ska ta hand om Alice..!


Kommentarer
Postat av: Marina

Snyggt! Kör försiktigt ner och ha en toppenkul helg! Grattade din syster igår då jag såg ditt inlägg här på bloggen 👍 kram ❤️

2016-08-11 @ 22:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0