Ord.......

Om jag säger till dej att du är en Rooki, hur tolkar du det då..? Om jag säger att någon är mörk...? Hur då mörk...i håret eller vaa..? Om jag säger att jag är troende...Vad tror jag då på...? Om du säger att jag är lat...är jag bara då å inget annat...? När jag säger att jag är  hungrig...svälter jag då..? Beror på vem eller var  jag är..eller hur..?!? Om jag säger att du är full...vem jämför jag då dej med...mej själv...?!? Om jag säger att jag är ensammen...finns det verkligen ingen i min närhet då..? Om jag fryser...är det det då verkligen kallt..? Om jag säger att nu dööör jag..är döden då nära..? Om jag säger detta är det viktigaste i mitt liv...hur viktigt är det egentligen..? När jag säger att nu orkar jag inte mer..är det verkligen sannt..? 

 Om inte "om" var emellan var katta kung..sa min mor! 
 




Kommentarer
Postat av: Marina

....om jag säger att jag har varit hos min syster ikväll - tror du då att jag blev fin i håret....?

Svar: Jaaa det tror jag att du blev! Och jag borde varit där för länge sedan..!
jamtlandspower

2016-01-28 @ 19:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0