Redan helg...

...och redan lördag eftermiddag! 😳
I torsdags var jag pÄ middag hos Karin...Asta, Marina Ä Lena var oxÄ dÀr. Trevliga timmar med god mat och mycket prat! Jag sov över hos Karin. Fredag igÄr och Nild Ä Marielle gick pÄ 5 veckors semester..! Jag, Pelle och Emil jobbar en vecka till...KAPAB stÀnger 3 veckor och det Àr den semester jag fÄr. IgÄr kvÀll satt vi pÄ verandan Pelle och jag...kÀkade god mat, drack vin och lyssnare pÄ regnet..! Idag har vi varit med skrÀp pÄ kÀllsorteringen i stan och sÄ skulle jag hÀmta en sÀng som jag köpt an en kille pÄ FB och betalat med Swish..men ingen var hemma och han svarade inte i telefon eller pÄ meddelanden...sÄ vi fick vÀnda tillbaka till Lit utan sÀng...KÀnde mej sÄ lurad..! TÀnkte att han gjorde sig oantrÀffbar och snodde mina 500kr...men nu har han hört sv sig...! SÄ i morgon gör jag ett nytt försök...att hÀmta!
Vi har döp om Alice till badflickan..! IgĂ„r hĂ€nde det...Hon slĂ€ngde sig i vattnet efter en andunge och kom in som en drĂ€nkt Katt...en mycket förvĂ„nad och upprörd drĂ€nkt katt..! 😂










Kommentarer
Postat av: Marina

Ja det var jÀttetrevligt...och supergod mat! Stackars Alice...inte lÀtt alla gÄnger nr jaktinstinkten sÀtter in..:)

2016-07-02 @ 21:33:38

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0