Sköna söndag....

....å ångest på måndag...! 
Igår tog jag det lungt hela förmiddagen...tog en promensd till affären för att komplettera middagen..! Pelle kom från Huså vid 13;30 och Maggan kom staxt efter..! Vi fick en mysig eftermiddag och kväll...jag lagade mat och vi satt och pratade länge min sr syster å jag..! I morse var hon puts väck...borta...! Jag klev upp klockan 6 men märkte inte att hon åkt förrän vid 7...! Hon var tvungen att ringa efter hämtning mitt i natta...fick allergi å astma av mina katter så Eivor hämtade henne...! Så jäkla snopet å trist...! Nu vet jag ju inte hur det blir med påsken heller...som vi skulle fira tillsammans i Huså....! Jäkla skit...! Skjutsade Pelle till flyget på förmiddsgen...en jobbresa till Porugal....hela veckan blir han borta..!! Jag brukar inte bry mej att han reser...men nu saknar jag honom redan...! Trist måndag ingen syster och ingen gubbe...! 
Bäddar ner mig i soffan och plöjer de nyköpta tidningsrna....Skitmåndag! 😟



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0