Fredag å lördag!

Igår hade vi fantastiskt väder...lättare att jobba oxå då tycker jag! Pelle och jag hade lite AW i solen hemma på verandan sen gick vi och käkade på Sekelhuset som hade pubkväll...gott å trevligt. Det gick att sitta ute i kvällssolen...härligt! Idag packar vi, tar med husvagnen och åker till vänner i Fyrås. Alice ska följa med oss och bo i husvagn...undrar vad hon tycker om det! Men än så länge slöar jag i soffan framför TVn.....och funderar på om jag ska ta en promenad...! 












Kommentarer
Postat av: Marina

Vi käkade på Brunkulla igår och samlade sen ihop ett gäng och fortsatte på vår innergård. Solen stod högt och lyste hela kvällen. Idag har jag vandrat på stan som varit full med aktiviteter och folk. A vilade 😉 Nu har vi båda deppat ihop framför tv:n och fotbollen 😩 ÖFK ÖFK ÖFK!

2016-05-28 @ 17:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0