Dax att sätta igång....

....att pynta till advent! Nu vill jag det...köra igång julen..! Jag riktigt längtar efter stjärnor å slingor å ljus..! Funderar på att pynta i butiken på KAPAB på fredag...men undrar om det är för tidigt..?!?! Det är Julmarknad i Lit på lördag....packa julklappar som skall till Italien...dricka glögg...! En vecka snart till första advent..nu går det undan.,! Lars kommer hem till 1:a advent...det längtar jag verkligen efter...stt få rå om min yngste son några dagar. Jag kör väl igång adventandet till helgen...
hur gör du med julstöket..??


Kommentarer
Postat av: Marina

Va mysigt! Ja julpyntandet får gärna starta snart..:) Jag tänker hålla mig till nästa vecka men gör lite varje dag då.. Blir bra så tänkte jag..<3

2016-11-17 @ 09:52:32
Postat av: Marina

Va mysigt! Ja julpyntandet får gärna starta snart..:) Jag tänker hålla mig till nästa vecka men gör lite varje dag då.. Blir bra så tänkte jag..<3

2016-11-17 @ 09:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0