Ännu en helg...och så en måndag...!

I lördags åkte jag in till stan och och tog en AW med bästa Carina...så jäkla kul att träffas..! Sen var det middag hos Annsi på lördagkväll...gott dom tusan å trevligt. Jag valde att stanna och sova över i stan..på Nilsson Fastigheter...gamla Lenko. Det var praktiskt och skönt att slippa stressa hem med nattbussen. På söndagen kom Pelle in och hämtade mej och vi fick en fika tillsammans på stan. Jobb idag så klart...nen Nils är Pappaledig denna veckan så det gäller att ligga i..! Denna vecka startade med tjejmiddag...hos nej! Jag var helt super stressad och oplanerad...vimsade runt och visste inte ens vad jag skulle bjuda på..! Beslutade att bjuda på surströmmingen men fick kalka fötter och bjöd på Pizzabuffe'...allt väl...allt gott..! Nu vill jag lägga ihop mina blå å sova..! Tack för ikväll alla..!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0