Julen är här....

Jag slängde min mobil i golvet förra lördagen...totalt kvaddad. Nu har jag lånat en aderoid av min man...det går sådär kan jag erkänna. Denna veckan har vi varit sjuka Pelle och jag...men på jobbet. igår gick Emil hem och var klen han med så idag är Pelle och jag ensamma på KAPAB. Det blir en kort dag idag...tänker gå hem vid lunch...! En hel det kvar att göra hemma...det blir jansson och revben idag...och lite annat pyssel. Lars kommer med tåget i morgonkväll...längtar tills vi ses.

Kommentarer
Postat av: Marina

Ja dessa mobiltelefoner..:/ Hur som helst blir det jul och jag önskar er en GOD sådan <3 GOD JUL & GOTT NYTT ÅR! Ses och hörs!

2017-12-22 @ 09:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0