....en vanlig tisdag i februari...!

Jobbat..så klart..Sen iväg på Bilbesikningen...! Där gick det inte så bra..blev ombesiktning...Handlade kattmat å kattsand på ICA Maxi...och så hittade jag nya kuddar å plädar till soffan - på rea 50%..i grönt..! Blev snyggt! Efter ICA var jag på styrelsemöte med Företagarna Östersund...alltid trevligt å givande. Väl hemma åt jag middagen jag lagade igår...Creps med krabbstuvning..! Gott!! Så har jag talat med Syster i telefon nån timma...snart ses vi..Längtar..! Jag plockar å städar lite inför resan till Uppsala på fredag..vill ju att kattvakten ska ha det bra..! Men snart blir det sängen...ska vara se klart på Veckans brott å Leif GW först..! 



Kommentarer
Postat av: Maggan

Fina kuddar!

2017-02-07 @ 22:04:45
Postat av: Maggan

Fina kuddar!

2017-02-07 @ 22:04:47
Postat av: Maggan

Fina kuddar!

2017-02-07 @ 22:04:48
Postat av: Maggan

Haha! Många kommentarer 😂

Svar: 😂😂!
jamtlandspower

2017-02-07 @ 22:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0