Ännu en vecka utan att blogga...

Vet inte vad dom händer...tiden bara flyger iväg och jag hinner inte med..! Veckan har innehållit lite av varje som vanligt...jobbet tar mycket av min energi...har varit på katthemmet en kväll och igår hann jag både med en AW med Carina och Marina och en tjejfest med Pantertanterna på Körfältet. Mycket trevligt med båda delarna! Tacksam för goda vänner! Idag har vi tagit en tur med bilen...hämtade FB-fynd i stan och i Brunflo...lämnat spårkälkar på Zink i Svenstavik...käkat lunch i Myrviken och varit till Halåsen för lite gos med barnbarnet Malte. Nu väntar vi på att oxfilén ska tina...(glömde så klart att ta fram den i morse!) I morgon åker Pelle till USA med sin bror och jag startar en ny arbetsvecka...så orättvist kan livet vara.,! Önskar så klart min gubbe en fin resa och hoppas han får skoj..! Jag är vara lite avundsjuk..! 




Kommentarer
Postat av: Marina

Tack för en mysig lördagseftermiddag... Alldeles lagom 💕 Men i övrigt verkar det vara fullt ös medvets......😜 Två veckor att förverkliga dig själv nu då 😉 Heja Anita you go girl 👍

2017-01-31 @ 21:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0