Halåsen....

....å lite annat...! 

Nu har jag flyttat till Halåsen för att vara kattvakt till Nils å Marielles katt Imber! Hit åkte jag igår...när sonen med fru stack till USA..! Det blir 10-12 dagar här i Halåsen i fina huset...med bästa utsikten..! Imber är en fantastiskt gosig varelse..en kattfröken med bebisar i magen..så otroligt lättsam å kelsjuk. Hon har en kompis i granngården så det är många timmar hon är ute...på kvällen. Men på natten får hon vara inne..så jag kan vara lugn...inte för att jag vet vad som ska kunna hända en katt här ute i skogen...inte en bil på flera kilometer...vilda djur förstås..! 
Nästa vecka ska jag ta Time Out från jobb å man å katt och åka på studentfirande i Stockholm. Sen är jag tillbaka igen..!
 Ikväll tar vi raggarbilen och åker till Svea Park i Kaxås på bilfest..! 

❤️OCH För att bara rakt över citera min
älskade syster: 
"I dag skulle mamma ha fyllt 79 år.
I dag för 29 år sedan hade vi urnsättning, på hennes 50 års dag.
Sorgligt!"❤️

 Önskar er en fin Pingst! 🙏🏻


Kommentarer
Postat av: Marina

Fina Astrid ❤️ Fina du och fina Imber!

2017-06-04 @ 21:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0