Jobb å jobb å jobb...

....men nu är det nedräkning..bara en å en halv vecka till semestern. En hel del att göra innan men med lite planering ska jag väl hinna med. Vi startar vår semester med att följa med Eivor å Sewe till Eivors barndomshem i Kittelfjäll...det ska bli mycket trevligt..❤️
Och sedan har vi tänkt ta en tur med DeSoton...bila å bo i campingstugor kring höga kusten. ❤️
Jag vill /ska gå på Arnljotspelen i sommar...! 
Vi blir hemma Yranveckan men jag inte yra..känner inte att jag orkar det i år. Ska absolut gå på stråket å hänga på pubar i stan under festivalveckan...känna på atmosfären. Hoppas att Lars kommer hem någon mer vecka förutom Yranveckan..så jag hinner rå om honom lite. ❤️
 Syrran med familj kommer oxå hem och Yrar...troligtvis..om det funkar för alla inblandade..! ❤️ 
Vi borde åka till stugan i Huså oxå då köket där ska få sig en makeover..men jag har bara tre veckors ledigt och hur mycket hinner man med på tre veckor...! Vill ju hänga på bryggan i Lit oxå när finvädret kommer..! ❤️
Måste besöka Nils å Marielle oxå då deras fina Imber fått ungar...å träffa Malte så klart..! ✨❤️✨
"Sommaren är kort...det mesta regnar bort..! " 


Kommentarer
Postat av: Marina

Det är många måsten men....Huvudsaken är vila, familjen, goda vänner och kanske lite sol...*please* Åh va gosigt med kattungar<3

2017-06-28 @ 11:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0