Studenten....!

Åkte ner till Stockholm i onsdags för att närvara på Olivias student..! Olivia är min kusin Annas dotter. Det var full fart och många förberedelser under torsdagen...ursprung vid 13 och flakåkning.  Mottagningen började vid 16:00. Det var 30 gäster som tog för sig av buffé och skumpa. Maggan, Ludde och Lara kom från Uppsala och det var ju trevligt för mig att få träffa lite sv familjen. Ett trevligt kalas som höll på till midnatt. Dagen efter for Olivia till Brussel för mer studentfirande medan jag och Anna tog oss till stan för att träffade kusin Elisabeth. Vi drack Prosecco och käkade Pincio till lunch...åkte till Fotografiska och kollade in deras utställning och sedan blev jag bjuden på middag där. Fantastiskt gott och trevligt! Igår tog jag tåget hem vid 14...och var hemma 20:30...Pelle hämtade mej och jag sov hemma i natt. Åkte till Halåsen och Imber i morse! Har fikat med Pelle idag ute i det fria...skönt väder. Sen åkte jag och handlade i Lit och så tog jag en tur till Meåsen för att pussa lite på Malte som är hos mormor å morfar. Han sov när jag kom men vaknade efter en stund. Mysigt att pussa honom lite...finaste pojken! Nu har jag bara någon dag kvar i Halåsen hos Imber....Nils och Marielle kommer hem på tisdag. Ikväll blir det soffan, filten å TVn. 



Kommentarer
Postat av: Marina

Vilken härlig resa <3 Kram!

2017-06-12 @ 15:47:57
Postat av: Karro

Vad duktig hon har varit!

2019-08-10 @ 14:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0