Äntligen....!

 Tydligen klarar jag bara av att uppdatera bloggen en gång i vecka...bedrövligt dåligt men ett faktum. Pelle åkte till Huså i helgen och jag blev hemma själv med katten...Jag å Alice..! På lördagen tänkte jag ta en tur till Halåsen för lite mys med Malte men dom var inte hemma så det blev inget..! På kvällen var jag på pubafton  på Sekelhuset med Nadja...det var trevligt och härlig stämning...poff så hade vi pratat bort 4,5 timmar..! Sovmorgon på söndagen och ett nytt försök att besöka Halåsen..men inte då heller fick jag till det..!  Pelle kom hem på söndagseftermiddagen. Igår kväll hade Pelle och jag en helkväll på stan...först en öl på All Star...sen bio och så middag på Dalwhinnie..vi hade presentkort där som skulle ätas upp före den 31 mars...Mycket gott å mysigt å bussen hem kl.22. I morgon är Nils på resa...besöker kunder i Danmark och så är det redan torsdsg...! På fredag kväll är det begravning på eftermiddagen och på kvällen Årsmöte i Snålblåstens villaförening..! I helgen ska jag göra matplaner inför Påskhelgen i Huså..hoppas på besök av ungdomar..både mina å andras! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0