Äntligen....

....har jag tagit mig själv i kragen och varit till en läkare på HC i Lit. Jag hade laddat mej själv med massor av argument och tänkte att detta blir en kamp.. Men inte behövde jag bråka ett endaste dugg..efter 30 minuter var jag undersökt och det var klart med en remiss till röntgen av mina höfter och mina händer...ny medicin utskriven...och  I morgon ska jag tillbaka för provtagning. Känner mej helt fantastiskt lättad och glad att allt gick så lätt...att jag blev bli trodd från starten...nu önskar jag bara att jag hade gjort detta för flera år sedan...! 



Kommentarer
Postat av: Marina

Bra där! Huvudsaken att det blev gjort! Ingen idé att se bakåt med ånger - se nu framåt med positiva tankar ❤️

2017-03-15 @ 18:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0