La Traviata

Tog sovmorgon i morse trots att solen strålade utanför fönstret...behövde sova ut! Tog bussen in till stan vid 13...var på Gregoriemarknaden och en sväng i Badhusparken men orkade inte gå så mycket på grund av höften. Mötte upp Marina på Dalwhinnie för ett glas vin...syns kom oxå dit..! Klockan 19 slogs portarna upp för La Traviata på Storsjöteatern. Det blev något nytt...något jag aldrig tidigare varit med om...en fantastisk föreställning. Jag gillade det skarpt..! Efteråt var Eivor snäll och skjutsade hem mej...operan slutade 22:00 och min buss gick 01:00..Dålig tajming med andra ord. Skönt att komma hem i tid...Tusen Tack för det bästa Eivor! ❤️



Kommentarer
Postat av: Marina

Tack för det mysiga lilla mötet 💕 Kan tänka mig att det var helt fantastiskt att se La Traviata från The Met! Snälla Eivor 💕😊

2017-03-12 @ 09:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0