Jobb...barnbarn...fotboll...livet!

Jobb måndag - onsdag och farmor torsdag -fredag..så ser mina veckor ut..och jag trivs med det! Idag vi varit på promenad Malte och jag och så tog vi en fika på "Fröken Olssons lilla fik". Leka sova äta..så ser dagarna med Malte ut. Älskade barnbarn! ❤️
Jag tänker och planerar jul oxå...tänker ut julklappar och speglar julmusik på Spotify....älskar denna tiden fram till advent och så klart hela advent. Tänkte att jag skulle vara helt klar med allt stök till 1:a advent...men den planen brukar aldrig hålla..! ❤️
OCH ikväll spelar ÖFK match i Spanien mot Bilbao....spännande som tusan även om vi ligger under med ett mål just nu..! ❤️
I helgen ska jag träffa kusin Anna som är i stan...också ska jag sova..! ❤️
Nästa vecka har jag en tjejmiddag hos Karin att se fram emot...ett styrelsemöte med företagarna och så är det Guldgalan på torsdag ...och på fredag åker jag till Syster Yster i Hållen....så nästa vecka är fulltecknad. ❤️


Kommentarer
Postat av: Marina

Trevlig helg vännen <3

2017-11-03 @ 10:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0