Ny vecka...redan fullbokad..! đŸ˜”

Ännu en mĂ„ndag har kommit och gĂ„tt..och min fullbokade vecka har startat. Styrelsemöte, tjejmiddag, Maltes torsdsg, Guldgala, och en resa till syster. 
I lördags tog jag mig in till stan för en trÀff med Marina Ä Carina och sen en middag med kusin Anna. Allt höll pÄ att gÄ om intet eftersom jag ( nÀr jag stod och vÀntade pÄ bussen in ) upptÀckte att det inte gick nÄgon buss till eller frÄn Lit pÄ lördagen...eftersom det var Allhelgona helg och röd dag. Men Nils var bussig och skjutsade din mor bÄde dit och hem. Tog först en öl med M Ä C pÄ Dalwhinnie sen gick Anna och jag och kÀkade och drack vin pÄ Sir Winston. Det blev en mycket trevlig kvÀl!
 IgĂ„r söndag gjorde jag inte ett leva des dugg...segade i soffan hela dagen och sen kom bĂ€sta Malte för en övernattning hos farmor Ă„ farfar...mysig söndagskvĂ€ll och mysig mĂ„ndagsmorgon..! Barnbarn Ă€r verkligen livets efterrĂ€tt! ❀


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0