V. 46

Nu har jag äntligen tagit kontakt med en sjukgymnast och jag har oxå varit på en behandling. Han var jätte bra..det kändes tryggt och bra att ta emot hans behandlingen...brukar ha svårt för detta! Så nu ska jag träffa honom en gång i veckan under en period...fick oxå några övningar att göra hemma. Är på G kan man säga....bara artrosskolan kvar att kontakta..! ✅

Två dagar denna vecka har jag och Malte fått  vara tillsammans och så sov han över hos farmor å farfar fredag till lördag...Mysigt! ❤️
Idag mitt på dagen åkte vi till Huså. Jag har gjort advent/jul här och Pelle har pysslat på med grejer i köket som inte var klara. Vi blir kvar till i morgon söndag...mysigt att elda i spisen å dricka vin. Alice är hemma...snälla grannen Lilly passar henne!😸

Jag håller på att bli förkyld..snorig å ont i halsen. Tror inte det blir så farligt...jag är sällan riktigt dålig och aldrig någon längre tid. Det är nog bra till på måndag! 👍🏻


Kommentarer
Postat av: Marina

Åh vad mysigt! ❤️🔥🎄🎅 Bra där Anita! 👍

2017-11-19 @ 14:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0