Fort var det gjort..!

Snart är denna fina helg över...som jag sagt förr....tiden rinner iväg för snabbt. Men jag är tacksam för den gemenskap med familjen som äntligen blev av. ❤️ 
På gredagen kom bästa Malte och det blev kvalitetstid för farmor och farbror Lars.❤️ En fila på Fröken Olssoms lilla fik hann vi oxå med Lars och jag! 
 På fredagkväll gick vi på Sekelhuset och käkade och drack gott! Igår lördag fick vi sovmorgon och en lång skön promenad. Sen på eftermiddagen kom alla " ungar" med respektive hem på Pizzabuffe...vi smakade av 5 olika pizzor med sallad och bea...och avslutade med kaffe och nutellapizza med jordgubbar..! Det var gott och mysigt!
 Idag åker Lars hem och och Pelle och jag åker med söderut en bit för en liten söndsgsutflykt....vad vi ska hitta på får du veta senare idag! 😜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0