Barn..barnbarn å fotboll..!

Idag har jag varit hemma med Malte...mamma är sjuk och pappa behöver jobba...jag trappar ner..å njuter! ❤️

Vi har haft en bra dag Malte å jag...han har sovit mycket..lite förkyld. Lars kom upp idag...han och Pelle är på Arenan och ser ÖFK vinna över Berlin...det står i alla fall 1-0 till ÖFK just i denna stund. Lars blir hemma över helgen och jsg ska få rå om honom riktigt mycket. Själv gick jag upp på Pizzerian för att käka och se fotboll..underbar stämning även här! ⚽️
I morgon blir jag hemma med Malte igen...jag å Lars! ❤️ Och i morgonväll är det Pubafton på Sekelhuset!  Denna helg är räddad! ⚽️❤️✨


Kommentarer
Postat av: Marina

Åh va mysigt! Jobbade kväll igår men följde matchen på ÖP....*jäklariminlillalåda* ÖFK! ..och idag är det fredag - me like. Tänker sluta tidigare och hoppas på AW. Kan gå själv om det kniper. Annars väntar städning och tvätt i helgen och förhoppningsvis lite shopping. Kram hela dan!

2017-09-29 @ 11:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0