Blandad kompott..!

Ännu en vecka har försvunnit...med massor av olika aktiviteter. Jobbet tar ju över så klart ...är trött när jag kommer hem...orkar inte så många knop. Men bästa Malte orkar farmor med...han har varit hos mej två dagar förra veckan och några timmar i söndags. Mysiga glada pojke! I fredags tog  vi en sväng förbi Pizzerian...det blev några öl och sen köpte vi med Pizza hem. På lördagen packade vi in Biggan och Sven i DeSoton och körde Storsjön Runt i Great Lake Run...med fint väder och roliga tävlingar...och målgång på Svea Park i Kaxås. Vi hade jätte kul hela eftermiddagen och kvällen...bokning hos Biggan å Sven mitt i natta..! Nu har en ny vecka kört igång..och på torsdag kväll åker vi  till Rhodos. Det ska städas och tvättas och packas..! Jag städade garderoben i söndags så det finns i alla fall en chans att jag ska hitta det jag ska ha med mej! Ny snygg baddräkt har jag oxå lyckats hitta. Alice ska få sällskap av Eivor den vecka vi är borta...hon har tur hon...Alice alltså! I morgon ska jag fixa naglarna...och så har jag ett styrelsemöte med Företagarna på eftermiddagen. Ikväll blir det Idol och sen Leif GW Persson....men jag borde klättra upp på vinden och leta min resväska...mina flipp flopp...jag borde tvätta och fixa bort fläcken på min nya kjol..men näe...inte ikväll! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0