Jag lever...! ❤️

En vecka på Rhodos känns som länge sedan...snart en vecka sedan jag kom hem. Men hi hade en skön vecka i solen. ❤️

Finaste Eivor hämtade oss på flyget och hade fixat middag och vin. ❤️
På fredagen kom bästa Malte och han blev kvar över natten. Så otroligt underbart att få umgås med ditt barnbarn...så kärleksfullt...så nära...så helande!❤️
 På lördagen var det dax för surströmming med grannarna och vädret var fantastiskt...vi kunde sitta ute på bryggan fram till det var dax för dessert. Det blev en rolig kväll med fina grannar! ❤️
På söndagen gjorde jag höst ute på verandan och kring huset..! Lite svårt att ta bort blomlådorna då dessa blommar för fullt. ❤️
Det är helt OK att vara tillbaka på jobbet...jag har ett kul jobb...ett fritt jobb...! Men jag ska inte jobba så många år till...det är dax att lämna över...att få tid och ork över för annat. Var sak har sin tid och jag känner mig ganska  färdig med jobbahelatidedelen..! ❤️
Ska oxå försöka ta tag i andra saker som väntar...ringa en sjukgymnast och gå artrosskolan...träna och promenera mera...umgås med familj och vänner..! ❤️
Så tänker jag! ❤️


Kommentarer
Postat av: Marina

Mysigt med höst och allt som hör till <3

2017-09-21 @ 12:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0