Semester!

Nu har jag gått på semester...det känns verkligen skönt ❣️Jag lär ju måsta upp på jobbet och fixa lite men det handlar om timmar..Jag har bara lite inplanerat denna semester vi ska vara mycket hemma vid bryggan hoppas jag. På måndag åker jag in till stan för att vara nattvakt åt Eivor å Sewe..det skall käkad middag med Pelles systrar...en AW på Teaterträdgården blir det och ett besök hos syster å svåger i Hållen. Lars å Linda kommer hem och vi skall gå på Yran. Jag har tre veckors semester och börjar jobba den 30 juli. Pelle vill att vi ska knöla in en tur med husvagnen oxå...vi får väl se...så var det med "lite inplanerat "...❣️
 Nu ska vi se Sverige klå England i fotboll - Heja Sverige❣️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0