Kattvakt på Ringvägen..❣️

Nu har jag flyttat in på Ringvägen..är kattvakt till Emil å Elinas katter Nova & Neo. Flyttade hit i tisdags efter ett event med Företagarna på eftermiddagen och en kväll med bästa Marina med slumpa hos henne och sedan disco 50+...😂 Föreläsningen var jätte bra men min å Marinas discokväll gick väl sådär...det var ca.7 pensionärer på dansgolvet när vi kom..❣️😂 Vi drack ett glas vin och återvände till hemmets lugna vrå..Sveriges Nationaldag blåste bort...så jäkla kallt det var....Har jobbat torsdag å fredag..På torsdagen åt jag middag med en vän på Dalwhinnie..super gott å jätte trevligt❣️
I gårkväll var jag barnvakt åt Malte...i Halåsen...fina goa barnbarn..vi fick fina timma tillsammans ❣️Idag gjorde jag en tur med Eivor till Lillänge och köpte nya dynor till min trädgårdsmöbel....var på Plantagen och köpte blommor och fikade på Björkbacka. Sen åkte jag hem till Lit och grillade med min man...härlig eftermiddag i solen vid Indalsälven❣️Ikväll har jag umgåtts med Neo å Nova på balkongen på Litsvägen. I morgon är en annan dag❣️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer
Postat av: Marina

...ja snacka om antiklimax i världsklass..:) Haha..det borde ju varit fullt på dansgolvet!

Svar: Jamenellerhur..!?!?😂
jamtlandspower

2018-06-12 @ 13:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0