Libanesisk afton!

Denna helg åkte Pelle till stugan men jag blev hemma. Hade ju bokat Libanesisk afton denna lördag men Pelle bille inte hå så jag gav Lena hans biljett och så kom Karin oxå med...trots att det egentligen var fullt. Det blev en jätte trevlig kväll  med otroligt god mat...mysigt å dans. Igår söndag var jag och hälsade på bästa Eivor ...fikade lite och pratade bort några timmar..!  Ikväll har vi hämtat hem vår "nya" soffa. Vi köpte Marina och Allans soffa...dom flyttar till mindre så soffan ryms inte. Jag tycker soffan blev kanoners hos oss! Lars och Linda ska få våran soffa! Lite rulljans i tillvaron är alltid bra! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0