Husåstugan.....

....med Körfältsgänget..! 

Vi åkte upp i fredags...har haft en fantastiskt helg med otroligt god mat...gott vin och fina samtal..❣️
Jag känner mig så otroligt rik och underbar med så goa å fina vänner.❣️
Tusen Tack till alla berörda❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


År av saknad...❣️

Idag är det 26 år sedan pappa Bosse lämnade jordelivet....26 år av saknad❣️Jag sörjer att mina pojkar inte fick lära känna honom...han hade blivit en fin morfar...det är jag säker på. Älskade pappa Bosse❣️
(null)

(null)

(null)

(null)


Husåstugan...vårt Paradis..❣️

Denna helgen har vi varit i stugan...äntligen blev det av..en helg för oss båda...och Alice så klart. ❣️
Det var mycket på agendan men inte allt som blev gjort..! Vi var till Åre en sväng på lördagen...otroligt mycket folk trots att det är off season..! Vi har bastat, käkat & druckit gott..bra filmer och goda samtal har präglat helgen. Nu är det söndagskväll och måndag står runt hörnet och väntar...känns OK det med❣️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 

Farsdag...❣️

Man kan tycka vad man vill om farsdsg..och det är nog bara ett sätt för butikerna att sälja mer..Jag vill i alla fall uppmärksamma pappor i min familj...i min närhet..
Kram på farsdsg alla farsor..❣️
(null)

(null)

(null)

(null)


Städa..!

Denna helg ska jag städa..å röja...å äta lunch med bästa Lena❣️
Har börjat ikväll med att hämta styrka på Pizzaria Madonna med en öl på vägen hem från jobbet...
....sen slängde jag ut alla mattor och dammsög det värsta..
åt pizza till middag..,glor på TVn..IDOL..
....plockar i röran..tvättar en maskin nu å då...! En fredags kväll vid Indalsälven..! 

(null)

(null)


Tjejmiddag❣️

Ikväll har jag varit hos Lena på middag. God mat å prat i kvadrat...som vanligt❣️Dock blev det tidig kväll då alla var trötta..
Svart å mörkt att köra hem till Lit...regnigt, blött å svart. 
Nu blir det soffan och lite planering framåt...snart advent..mysigt...❣️
(null)

(null)

(null)

(null)


En vecka sedan sist.....

....och jag har blivit farmor till en tös❣️
 I måndags föddes en liten Heiley....Lilla tjejen kom 14:11 och vägde 3536gram, 49cm lång! 
Malte var hos farmor när allt detta hände...gick hur smidigt som helst❣️
Har varit på graven och fixat...det blev jätte funt❣️
 Igår flyttade jag in till stan...hem till Emil å Elina för att vara kattvakt. Var på en AW med Marina å Carina igår..på Dalwhinnie. Sen åkte jag med Carina hem och hon bjöd på middag...vi drack slumpa och såg på Idol.
Idag har jag tagit en fika på Edenbos med Karin, Lena och Ellie...mysigt❣️
Nu väntar jag på att Pelle ska komma..vi ska på middag ikväll... hos vänner i Tandsbyn❣️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




RSS 2.0