En vecka sedan sist.....

....och jag har blivit farmor till en tös❣️
 I måndags föddes en liten Heiley....Lilla tjejen kom 14:11 och vägde 3536gram, 49cm lång! 
Malte var hos farmor när allt detta hände...gick hur smidigt som helst❣️
Har varit på graven och fixat...det blev jätte funt❣️
 Igår flyttade jag in till stan...hem till Emil å Elina för att vara kattvakt. Var på en AW med Marina å Carina igår..på Dalwhinnie. Sen åkte jag med Carina hem och hon bjöd på middag...vi drack slumpa och såg på Idol.
Idag har jag tagit en fika på Edenbos med Karin, Lena och Ellie...mysigt❣️
Nu väntar jag på att Pelle ska komma..vi ska på middag ikväll... hos vänner i Tandsbyn❣️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer
Postat av: Marina

Men vilken helg! Roligheter, samvaro, kära vänner och lite allvar och eftertanke 🕯Tack för en mysig AW på bästa stället i stan - Dalwhinnies ❤️ Alltid lika givande ❤️ Ses snart igen 😘

Svar: Tack själv❣️
jamtlandspower

2018-11-04 @ 16:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0