Over the Hump....

....redan onsdag! 

Dagarna flyter på och jag har som vanligt svårt att hinna med. Känner mig trött på kvällarna och ofokuserad på dagarna...gör massor av fel på jobbet och glömmer saker...sover dåligt på nätterna och drömmer konstiga drömmar..! Suck..! 
Idag hade jag ärenden till stan och passade då  på att ta en fika med Marina. Men något kaffe blev det inte. Vi har fått något skit i vattnet igen..så allt vatten måste kokas. Uppmaningen att koka vattnet gäller dem som är anslutna till det kommunala vattnet i Östersunds stad, Frösö och Brunflo, Lugnvik, Byskogen och Sånghusvallen samt Annersia från Vallsundsbron till Orrviken. Östersunds kommun har gått ut med uppmaningen om att koka vattnet och totalt berörs 55 000 abonnenter. Det är e-colibakterier som upptäckts i dricksvattennätet.
 I Lit har vi dock inga problem med vattnet..! 

(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

...och imorgon är det fredag! Hoppas du följde mitt råd att ta bort din lysande digitala väckarklocka.. Kan bara bli bättre utan det störande ljuset och att titta in i det så fort du vaknar..<3
Vi får hålla oss till alkohol i helgen då vattnet inte går att dricka...haha *pussen*

Svar: Tack för en fin stund...trots att hi blev utan kaffe..❣️
jamtlandspower

2018-10-18 @ 13:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0