Elisabet 60 år❣️

Jag har varit på en rolig fest i helgen....firat kusin Elisabet som snart fyller 60 år. En överraskningsfest med 70-tals tema. 
Bilderna får tala för sig sjlv❣️
Jag åkte till Uppsala redan på fredag morgon...blev väl omhändertagen av syster å svåger❣️ Igår söndag tag jag en fika med Lars & Linds och sedsn tåget hem kl.15:00. En kul helg blandat med bus och familj❣️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


#10yearchallenge

Har letat reda på mig själv....10 år mellan bilderna. 

Anita 2009
(null)

Anita 2019
(null)

Anita 2009
(null)

Anita 2019
(null)


Det går en dag ifrån vår tid.....

........och kommer aldrig åter. 

Så känns det...dag för dag ramlar på...mörka mornar och mörka eftermiddagar...jabba äta å sova..
I lördags tog jag mig faktiskt in på stan och tog en öl med några vänner...några goda timmar på Dalwhinni...det var mysigt att träffas.
 I söndags hade vi middagsgäster här hemma...Eivor å Sewe kom och käkade med oss...också mysigt. 
Sen startar arbetsveckan och då kör jag slut på mej på några dagar...
Men vi går ju mot ljusare tider...arbetsbördan lättar väl med tiden...orken återkommer nog snart..
Jag borde gå till sjukgymnasten oxå...men det    blir en annan dag...en annan vecka....nåt annat år....
Näe...jag ska ringa denna veckan...! 
(null)

(null)


Det ska va lätt å leva....

.....gäller inte för mej denna veckan..!
 Det känns tungt nu...jag jobbar å sover..
(null)


Nu kör vi..❣️

Jag startade året med en inventering på jobbet....som verkligen drog ut på tiden. Vi startade att räkna på onsdagen och o fredags trodde vi att allt var klart...men vi bedrog oss big time..! "Vi har ju hela helgen på oss..! " Löser det hela på måndag blev vårt måtto..!
 Vi gick hem vid 18:00 på fredagen...tog svängen förbi vår pizzeria Madonna för en öl.,lite vin  och mat..❣️
Idag har vi tagit en tur till Svenstavik för leverans av Pelles kälkramar och en fika..!  På hemvägen passade vi på att göra ett besök hos familjen i Halåsen..mysigt att träffa alla..❣️Kvällen hemma består av god..goda samtal och ett gott vin ❣️
(null)

(null)

(null)

(null)



Gott nytt 2019❣️

Vi har nu firat Nyår i Husåstugan med våra vänner Ansi å Kent, som kom upp igår. Vi har ätit och druckit gott och spelat spel...kvällen gick för fort då vi hade trevligt tillsammans. Har åkt hem till stan idag på eftermiddagen ....i morgon är det jobb på KAPAB och inventering som gäller...har nu varit ledig i 11 dagar....vart tog dom vägen..!?!?

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


RSS 2.0