Det går en dag ifrån vår tid.....

........och kommer aldrig åter. 

Så känns det...dag för dag ramlar på...mörka mornar och mörka eftermiddagar...jabba äta å sova..
I lördags tog jag mig faktiskt in på stan och tog en öl med några vänner...några goda timmar på Dalwhinni...det var mysigt att träffas.
 I söndags hade vi middagsgäster här hemma...Eivor å Sewe kom och käkade med oss...också mysigt. 
Sen startar arbetsveckan och då kör jag slut på mej på några dagar...
Men vi går ju mot ljusare tider...arbetsbördan lättar väl med tiden...orken återkommer nog snart..
Jag borde gå till sjukgymnasten oxå...men det    blir en annan dag...en annan vecka....nåt annat år....
Näe...jag ska ringa denna veckan...! 
(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

Ja det var så mysigt <3 Bara på januari månad från den 1:a till den sista så blir dagarna 2,5 timmar längre - så hav förtröstan - ljuset är på väg!...å du - jag hoppas att du ringt sjukgymnasten..:)

Svar: ...,jag har så klart INTE ringt...! 😵
jamtlandspower

2019-01-17 @ 10:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0