Semester...❣️

Idag startar vår semester...känns riktigt bra❣️
Vi startade upp igår efter jobbet igår med en öl på Madonna. Njöt därefter av en god middag och kvällen på vår inglasade verandan. Sovmorgonen idag blev det si å så med...vaknade före 7...! 😵 Idag har vi gjort ärenden och åkt Corvett..❣️
Nu njuter jag av att vädret blev mycket bättre än jag trodde..har planterat i lekstugans blomlåda druckit ett glas rosé...❣️
Pelle pysslar om sin senaste leksak och jag planerar dagens grillmiddag..olika falla ödets lotter❣️😂
Hoppas verkligen att vi får behålla det vackra vädret...regn och 4-7 grader kan jag vara utan..! 
(null)

(null)

(null)



Kommentarer
Postat av: Marina

Härligt! Njut oavsett väder ❤️ vila och gör kul saker! Vi jobbar en vecka till. Längtar verkligen efter att vara ledig. Kram
på er ❤️

Svar: Kram tebaks❣️
jamtlandspower

2020-07-11 @ 09:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0