Shopping....

.....i Sundsvall denna helg! Åkte ner till Birsta på lördagmorgon...flera timmar i affärer och lunch på IKEA...handladevjulklappar och lite annat smått å gott. Bott på hotell i natt..på Hotell Knaust. Mysigt med god mat och barbesök igår kväll...idag har vi ätit hofrukost med Erik...Pelles systerson som nu för tiden bor i Sundsvall...trevligt och gott!
 Nu är vi hemma i Lit igen...skönt det med❣️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Husåstugan......

....och årets första Julmarknad❣️
Vi åkte upp till stugan igår efter jobbet...även om det är trögt att komma iväg på en fredag kväll så är det ändå klart värt då man får vakna upp på lördagen och vara på plats. Alice är med och hon älskar detta...inte att åka bil men att vara i stugan! Vaknade tidigt i morse...före 7 men somnade om och sov länge..❣️Vi såg film på förmiddagen och sedan tig vi en promenad ner till Huså Herrgård som hade Julmarknad idag. Dör var det julstämning och julmys❣️Vi käkade kolbulle och drack Julöl..handlade knäck och julkransar...en mysig eftermiddag. 
Ikväll har jag skrivit Julkort och sett på "Så mycket bättre"...nu blir det en film...om jag orkar...eller så somnar jag i soffan. 
I morgon är en annan dag....jag ska julpynta här i stugan❣️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Guldgala och Tjejmiddag!

I torsdags var det dax för Guldgala med fina Företagare på Frösö Park. Jag var där i egenskap av styrelsemedlem i Förestagarna Östersund och som företagagare så klart!  Glitter & Glamor...bubbel & snittar....god mat & vin...musik & dans...nomineringar & prisutdelning. En fin kväll med bra ekunderhållning och glada pristagare. 
På fredagen var det Tjejmiddag hos Alexandra med Körfältsgänget...och jag hann med en AW med bästa Marina innan bussen till Körfältet...En mysig och kul kväll på alla vis...kom hem med bussen till Lit vid 22:15. 
Igår lördag började jag dagen med att vara barnvakt åt mina fina barnbarn Haeliy & Malte...lek och och gos i några timmar. Efter detta åkte jag in till stan för en lunch med moster Maggan...vi fick några fina timmar på Restaurang Viktoria med god mat och goda samtal❣️Härligt att kunna träffas lite spontant över en bit mat och ett glas vin. 
Pelle har varit i Husåstugan hela helgen och kommer hem nån gång i eftermiddag...det blir lax i ugn till middag och en lugn kväll framför TVn..! 
Jag borde ta en promenad i nysnön som fallit under natten...men vi får se hur det blir..Är mysigt att sitta här  framför brasan oxå❣️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Hailey 1år!

Vi har ju oxå hunnit med att fira yngsta barnbarnet som nu hunnit fylla 1år...finaste Hailey❣️🧚🏼‍♀️🍰🧁🎂 Och snart är det storebror Maltes tur att fylla år...han fyller 3år❣️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Husåstugan!

Förra helgen åkte vi till stugan...tog med oss Alice och for...länge sedan nu! Vi fick en skön helg...men en lat helg...i alla fall för mig blev det en lat helg. En promenad runt byn och god mat var det jag fick till...Pelle han monterade upp en luftvärmepump han....inte helt klart men ändå..! 
Skönt att inte göra nå..tycker jag! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


RSS 2.0