Jul på kontoret.

Nu har jag i alla fall jul på mitt kontor!
Personalen tycker att jag har så mycket "lulllull" så dom undrar om jag skall flytta hit. Jag tycker inte att det är SÅ farligt. Jag har två adv.stjärnor och adv.stake, en ljuslykta på bordet och en ( obs.1st) tomte i porslin , + en usb - gran, detta bara på mitt kontor. i Peronalrummet finns en stjärna och en stake, Hogge & Uffe har en stake på sitt kontor och på verkstan hänger det tre stjärnor. Jätte mysigt tycker jag! Jag spelar julmusik och tänder ljus, måste liksom komma i stämning. Jag läste om en kvinna som började så här redan i september, så jag är kanske inte helt fläng...eller?


Kommentarer
Postat av: Maggan

Har de stake på kontoret!!!!

2007-11-27 @ 17:24:58
Postat av: Anita

Nja, jag tänkte faktiskt på det när jag skrev "stake" att det har dom inte, det är ingen stake på kontoret överhuvud taget.

2007-11-27 @ 21:06:30
Postat av: Gubben

Hm,också en vinkling på julpyntet...

2007-11-27 @ 21:10:20
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?&id=Gubben
Postat av: Nina

En stake mellan gardinerna och kulor i grenen ska det var atill jul :o)

2007-11-27 @ 21:22:10
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0