Kliar det så kliar det....eller?

Nu har man tagit "saken i egna händer" i Italien
kan man lungt säga,eller Italien har arbetat på "egen hand"!
Nåväl hur man än väljer att uttrycka sig så tycker jag i princip att dom gör rätt.
Jag har länge funderat på detta fenomen att män ( inte alla, men många )
väljer att helt ogenerat klia, rätta till, kolla upp, klappa om sitt könsorgan helt öppet.
Du kan se det i alla situationer och i alla samhällsklasser.
Varför...? Vad är problemet...?
Är problemet av medecinsk natur så finns hjälp att få...snabbt....på närmsta apotek.
Nu tror jag inte att detta är problemet utan snarare det att männen ser sitt kön
som en "polare" som man måste pyssla om någre gånger per dag.
OK då! Men låt oss andra slippa se! 
Så långt som till förbud som Italien föreslår, vill jag inte sträcka mig,
 det räcker gott o väl med god uppfostran enligt min mening.



"Ska de privata delarna vidröras eller klias måste det också ske just privat, uppger Sky News.
Den nya vägledande domen kom efter ett överklagande av en 42 årig man
som dömts till 200 euro i böter för grovt förargelseväckande beteende i rättsal. "

" Att ta på könsorganet offentligt är ett tecken på dåligt uppförande,
och måste anses gå emot allmän etikett och moral"
menade dom och höjde mannens böter.
Den pungkliande mekanikern får även stå för kostnader på 1000 euro.
 I domen står också att " sociala regler och etikett kräver från oss alla
 att vi avstår från det som anses stötande i det offentliga rummet"'
Följt av "vidröring och kliande under bältet riskerar att orsaka pinsamhet, äckel och avsmak hos dom flesta."


Kommentarer
Postat av: Gubben

Lämna polaren i sticket! Never...
:)))

2008-02-29 @ 15:47:15
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0