Knökfullt!

Tåget är precis knökfullt av folk!
Och vi har hamnat i en vagn med barnfamiljer och hundar.
Man kan nästan inte gå på golvet utan att kliva någon på svansen
eller någons fingrar.
 Värst är ändå två tonåringar som reser med sin farmor,
dom är så gapiga och högljudda, svär åt varandra och lever rövare.
 Nu måste jag "välja bort" detta och låta bli att lyssna.
 Detta är min resa hem
 och jag tänker inte låta två osnutna teens förstöra en trevlig dag.
Nu går jag och köper en sallad,
om det finns något kvar att handla.



Kommentarer
Postat av: Marina på jobbet...:(

Ha ha ha...sicket elände..;o)

..och det är nästa obligatoriskt med illamående när man åker X2000 baklänges..stackars er

Ringde Odensala och Asta svarade...:) Hon blir visst kvar tills nästa onsdag - så nån tjejträff borde det väl bli tycker jag....

Ni är i alla fall Välkomna hem!

2008-07-14 @ 11:54:22
Postat av: Marina igen...

PK har ju för tusan namnsdag idag- Grattis! "Kolke" ;o)

2008-07-14 @ 13:25:04
Postat av: Nina

Jaa det är så det är, Mina barn och andras ungar,

usch och fy för ungar :o)

2008-07-14 @ 21:31:46
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0