Ajajajojojoj....!

Vaknade kl. 6 med såå ooont i ryggen!
Det är ischiasnerven som spökar på vänster sida.
Jag hade stora problem att ta mig ned för trappan,
mycket svårt att gå - benet vill liksom inte hänga med.
Har ingen aning om hur detta skall gå idag.
Jag skulle behöva någon värktablett av nåt slag! 
Jag tror att ischias är någon slags inflamation eller irritation av nerven.
 Jäkla skit!
Detta har jag varken tid eller lust med.



Idag åker Nils (  min förstfödde) på festival.
Han ska på "Peace and Love" i Borlänge. 
Polarna ska bila ner i två bilar och dom får säkert jätte kul.
Men jag blir som vanligt orolig när ungdomarna är ute och flänger på vägarna,
Nåväl jag kan ju komma ihåg själv hur det var
och hur jäkla kul man hade.
 
Så, ha så jätte roligt nu Nils!



Kommentarer
Postat av: Marina

Min Alex åker tåg imorgon bitti till Peace&Love..hoppas de ses..;o)

Ont i ryggen är ingen höjdare - man blir ju så förbenat "handikappad"...VÄRME är vad du behöver...ja vi alla egentligen.

2008-06-25 @ 14:36:43
Postat av: Anita svarar Marina

Ja precis...värme och vin!

2008-06-25 @ 18:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0