Sportlovs ledig!

Det är fin fint med sportlov!

Idag är det strålande sol och 5 ° minus och jag skall ut på skidor.
Tror att jag skall åka en tur på sjön eller så skall jag ta mig upp på fjället.
Grabbrna skall göra nya försök med sina skoterturer,
får hoppas att dom håller sig på leden och inte i bäcken idag.
Det är skönt att inte ha några måsten,
skulle kunna stanna här i stugan hela veckan men se det går inte.
På fredag skall jag åka på mässa till Köln,
så på torsdag måste jag vara tillbaka på kontoret för litre förberedelser.
Jag skulle ha behövt handla lite representativa kläder oxå
men det vete gudarna om jag hinner,
kanske på onsdag eftermiddag om vi åker hem i tid.

Det komer mera!

image1241


Kommentarer
Postat av: Gubben

Ha det RIKTIGT skönt!

2008-03-03 @ 11:39:13
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Cathrine V-ås

Hejsan! Besökte ert hus hemma när vi for hem från Åkersjön i går. synd att ni intevar hemma. Njut av veckan, det har vi gjort. Kram Cathrine o Martin

2008-03-03 @ 13:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0