Dagen då STRESS blev verklighet!

En helt otroligt stressig dag har jag just genomlidit!

Upp  07:00 - två möten på förmiddagen
- in på jobbet klockan 13:00 ( ingen lunch!)
- gjort klart löner och annat som var viktigt före resan
- slutade  17:30!
handlade middag - fixade middag - ÅT MAT! - 
 packade in katter
  i bilen och åkte till Majsans Hund & Kattpensionat
- lämnade två förvånade katter i en något främmande miljö
- grät hela vägen tillbaka hem 
- åkte på jobbet och hämtade en sak jag glömt
- till grannen med nyckel, hon ska ta hand om posten
- HEM!
- öppnade en flaslak vin - plockade ur/ in disk
- fixade en tvätthög
 - hängde färdig tvätt - packade min väska
- gråtit över Hjalle & Heavy hela tiden!
 - bäddat rent i sängen!!!!!!

Nu kan jag sitta ned och blogga!
Det känns som om jag skall få ett smärre sammanbrott!

Nu måste jag packa om mitt handbagage så jag får plats med Pyttan
sen ska jag dricka upp resten av vinet och gråta ännu mer över katterna.
Dom kommer aldrig att förlåta mig!

Ska försöka blogga i morgon innan vi åker
och absolut hoppas jag att jag kan blogga när vi är framme.

Annaras säger jag bara......... SEE YOU!






Kommentarer
Postat av: Lena

Anita,katterna kommer att ha det SÅ bra!

Ta´t lugnt, ta en toy!

2008-10-16 @ 23:33:03
Postat av: Maigiz

Ha en bra semester nu och njuuut. Kattrna kommer visst att förlåta dig

2008-10-17 @ 07:13:26
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Madde

Jag hoppas du får en underbar semester...det är du värd!!

Katterna kommer att vara sura en tid..men dom kommer ABSOLUT att förlåta dig...vem vet dom kanske träffar en "tjej" där tom..;)

2008-10-17 @ 10:52:46
URL: http://nikkinin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0